معاون برنامه‌ريزي و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران

بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در فرودگاه شيراز

مشهد-آسنا- معاون برنامه‌ريزي و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در جريان سفر يک روزه به شيراز، پس از ديدار با معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري فارس طي نشستي با سرمايه‌گذاران بومي استان فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در فرودگاه بين المللي شيراز را بررسي کرد.

به نقل قول از روابط عمومی فرودگاه شیراز، علی عبدی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌ها و حمایت و تسهیل گری شرکت فرودگاه‌ها از سرمایه‌گذاران داخلی گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عمل به شعار سال ۱۴۰۳، استراتژی کلان وزارت راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های فرودگاهی می‌ می‌باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در برخی استان‌ها انجام خواهیم داد تا زمینه مشارکت آنان در اجرای پروژه‌های فرودگاهی را فراهم آوریم.

در ادامه فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اظهار داشت: با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های خدماتی و هوانوردی در فرودگاه شیراز آمادگی داریم با حمایت‌های مدیران ستادی و مسئولان استانی گام‌های مثبتی در زمینه جذب سرمایه‌گذار برداریم.

در این نشست؛ طرح‌های ایجاد دهکده گردشگری، تفریحی و  نمایشگاهی، احداث کترینگ، احداث مرکز تعمیرات بالگرد و هواپیماهای بدنه باریک، سیمولاتور و آموزشگاه بالگرد توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه و مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.