رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی

جشنواره ابوذر، نغمه امید در توفان الاقصی

مشهد-آسنا- مهدی شاد در اختتامیه جشنواره ابوذر:نابودی اسرائیل در توفان الاقصی دور از دسترس نیست.

به گزارش آسنا، مهدی شاد، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، با تأکید بر ضرورت توسعه روابط اجتماعی در جامعه امروز، گفت: این امر نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در توفان الاقصی، امکان نابودی رژیم صهیونیستی دور از ذهن نیست، اما چرا مقام معظم رهبری حرف از نماز جوانها در مسجدالاقصی می زنند؟

شاد با اشاره به اعلام زمان ۲۵ ساله نابودی رژیم صهیونیستی از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: در این ۲۵ سال باید با فطرت مردم در باب چرایی ظلم صحبت کرد.

وی با بیان اینکه با تمام وجود بر یک باور معتقد هستیم؛ اینکه تک تک خونهایی که در غزه به زمین می ریزد، نتیجه تک تک کلمات و فیلم هایی است که در چند قرن گذشته به پشتوانه نظام سرمایه داری باعث ظلم در جهان شده است، افزود: امروز نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است. باید نسبت به تک تک این پیام ها حساس باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در پایان، جشنواره رسانه ای ابوذر را یکی از فضاهایی دانست که می توانیم با هم حرف بزنیم، همدیگر را نقد کنیم و امید آفرینی کنیم.