وبینار توجیهی ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی سطح استانی برگزار شد

وبینار توجیهی ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی سطح استانی برگزار شد به‌گزارش آسنا به نقل از میراث‌آریا، در این وبینار که امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد، مدیران و روسای ادارات مربوطه به بررسی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد که توسط سمت سازمان امور ادارای استخدامی ابلاغ می‌شود پرداختند. حسن قوی‌زری قائم مقام اداره‌کل مدیریت عملکرد […]

وبینار توجیهی ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی سطح استانی برگزار شد

به‌گزارش آسنا به نقل از میراث‌آریا، در این وبینار که امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد، مدیران و روسای ادارات مربوطه به بررسی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد که توسط سمت سازمان امور ادارای استخدامی ابلاغ می‌شود پرداختند.

حسن قوی‌زری قائم مقام اداره‌کل مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات این وزارتخانه در این وبینار کلیاتی درباره شاخص‌ها و نحوه‌ ارزیابی عملکرد و ضرورت توجه به آن را تشریح کرد.

 در ادامه مسئولان بخش‌های مرتبط در خصوص شاخص‌های مربوط به هر بخش به طور جداگانه توضیحاتی را ارائه کردند. شرکت‌کنندگان آنلاین نیز سوالات و ابهامات خود در خصوص موضوعات ارائه شده را طرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند و در پایان، قوی‌زری به جمع‌بندی موضوعات پرداخت و راه‌کارهایی را برای اجرای هرچه بهتر ارزیابی عملکرد ارائه کرد.