دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با علیرضا افتخاری

مديرعامل صندوق اعتباري هنر با عليرضا افتخاري موسيقي‌دان و خواننده ايراني ديدار و گفتگو کرد. به گزارش آسان سفر نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن تجليل از فعالیت های چندین ساله این هنرمند در عرصه موسیقی گفت: […]

مديرعامل صندوق اعتباري هنر با عليرضا افتخاري موسيقي‌دان و خواننده ايراني ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش آسان سفر نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن تجليل از فعالیت های چندین ساله این هنرمند در عرصه موسیقی گفت: احترام به جامعه فرهنگ و هنر وظیفه ای سترگ در راستای اعتلای ایران اسلامی است.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم هرچه سریعتر با اجرای برنامه ها و سیاست ها در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر زمینه توانمند سازی اصحاب فرهنگ و هنر و رفع دغدغه های معیشتی آنها را محقق کنیم.
افتخاری دراین دیدار با بیان خاطرات و تجربه های خود در حوزه موسیقی گفت: توجه به برنامه های فرهنگی و هنری تأثیر بسزایی در شادابی و نشاط جامعه خصوصاً در دوران شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی دارد.
این هنرمند همچنین با اشاره به مشکلات هنرمندان در دوران کرونا گفت: رسیدگی به وضعیت بیمه ای و معیشتی هنرمندان خصوصاً پیشکسوتان این عرصه موضوع مهمی است که صندوق اعتباری هنر در حد توان آن را دنبال می کند.