نمایشگاه سوزن‌دوزی بلوچ افتتاح شد

نمایشگاه سوزن‌دوزی بلوچ افتتاح شد به‌گزارش آسان سفر نیوز به نقل از میراث‌آریا، این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور سید عبدالمجید شریف‌زاده رئیس پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد و تا ۸ اسفند ادامه دارد. این نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی بلوچ به همت پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

نمایشگاه سوزن‌دوزی بلوچ افتتاح شد

به‌گزارش آسان سفر نیوز به نقل از میراث‌آریا، این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور سید عبدالمجید شریف‌زاده رئیس پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد و تا ۸ اسفند ادامه دارد.

این نمایشگاه آثار سوزن‌دوزی بلوچ به همت پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری گروه صنایع‌دستی پری‌زاد برگزار شده است.

در این نمایشگاه ۱۰۲ اثر از جمله ۶۱ قطعه سوزن‌دوزی شامل رانر و کوسن، ۳۴ لباس و هفت قطعه شال سوزن‌دوزی به نمایش درآمده است.

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۴ است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس تهران، خیابان آزادی تقاطع یادگار امام (ره) ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی (پژوهشکده هنرهای سنتی) مراجعه کنند.