شهرستان گلبهار آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است

شهرستان گلبهار آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است به ‌گزارش آسان سفر نیوز به نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۱ ، شهرستان گلبهار میزبان گردشگران و زائران حضرت رضا (ع) خواهد بود. او با اشاره به برگزاری […]

شهرستان گلبهار آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است

به ‌گزارش آسان سفر نیوز به نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۱ ، شهرستان گلبهار میزبان گردشگران و زائران حضرت رضا (ع) خواهد بود.
او با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور همه کمیته‌های ده گانه این ستاد اظهار کرد: در این جلسه، راهکارهای افزایش خدمات‌دهی  به گردشگران و مسافران نوروزی و هم‌چنین رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت گردشگران در خصوص معرفی پتانسیلها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان گلبهار بحث و  بررسی شد.
طاهریان‌مقدم افزود: در این جلسه مسئولان و اعضای کمیته‌های ده گانه ستاد خدمات سفر شهرستان نیز مشخص شدند و وظایف هرکدام از این کمیته‌ها ابلاغ شد.
مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای معرفی جاذبه‌های گرشگری واحداث بازارچه موقت عرضه محصولات روستاییان در حوزه صنایعدستی می‌تواند در ایستایی مسافر و جذب گردشگر نقش به‌سزایی داشته باشد.»
طاهریان‌مقدم تصریح کرد: شهرستان گلبهار با توجه به هم‌جواری با مشهدمقدس و قرارگیری آن در دامنه کوه‌های بینالود هرساله پذیرای بیش از پنج میلیون گردشگر و مسافر است، وجود دریاچه مصنوعی گلبهار، تالاب چشمه سبز گلمکان و پیست اسکی شیر باد از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.