انتصاب نماینده ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

” رضا نظام نامی” با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، به عنوان “مسئول و نماینده ویژه مدیرکل در هماهنگی امور فرهنگی هنری خراسان رضوی” منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی حکمی از سوی محمد حسین زاده مدیر […]

” رضا نظام نامی” با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، به عنوان “مسئول و نماینده ویژه مدیرکل در هماهنگی امور فرهنگی هنری خراسان رضوی” منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی حکمی از سوی محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا نظام نامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخس با حفظ سمت به عنوان “مسئول و نماینده ویژه مدیرکل در هماهنگی امور فرهنگی هنری خراسان رضوی” منصوب شد.

محمد حسین زاده در خصوص ضرورت این انتصاب گفت: نظر به استحقاق حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی در عرصه ملی، منطقه‌ای و استانی و ضرورت انجام مجموعه‌ای از اقدامات منسجم و متمرکز فرهنگی هنری و پیگیری‌های جدی و اساسی برای حصول این اقدامات که از طریق پیگیری‌های مستمر میسر می‌شود با عنایت به سوابق و روحیه انقلابی و مکتبی آقای نظام نامی ایشان عهده دار این مسؤلیت شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: نامی در شهرستان سرخس خدمات ارزنده ای را برای جامعه فرهنگی هنری شهرستان رقم زده است و سبقه و ارتباط ایشان با بدنه هنری استان و کشور فرصت مغتنمی است که شاهد هم افزایی اقدامات در استان باشیم.

در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی این حکم به رضا نظام نامی اعطاء شد و جایگاه پیگیری های ایشان در استان از منظر معاون مدیر کل تعیین گردید.