رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی

تعریض پل دهرود؛ گامی در جهت محرومیت‌زدایی و عدالت شهری

مشهد-آسنا- رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی از تعریض پل دهرود که با همکاری شهرداری مشهد، اداره کل راه و شهرسازی و با تامین اعتبار از منابع استانی و ملی انجام شده است، گامی در جهت رفع محرومیت و توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم‌برخوردار مشهد خبر داد‌.

به گزارش آسنا، در مراسمی با حضور رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی، شهردار مشهد و دیگر مسئولین استانی، پل دهرود در منطقه رسالت مشهد به بهره‌برداری رسید.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: ما در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد الرضا از روز اول که برای خدمتگزاری به مردم شدیم یک قول به مردم دادیم که چیزی بنام بالاشهر و پایین شهر نداشته باشیم و همه یکدست شهروند باشند. تمامی امکانات شهرداری باید با عدالت برای تمام مردم باشد.

نمی‌شود امکانات را در مناطق برخوردار انجام دهیم اما افرادی که پای نظام و انقلاب و کشور هستند را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به تعریض پل دهرود اظهار داشت: روزی که برای بازدید این پروژه آمدیم به مردم قول دادیم که با وجود اینکه این پروژه در محدوده شهری نیست، اما با همکاری دولت و اداره کل راه و شهرسازی، آنچه را که خواسته مردم است انجام خواهیم داد.

حاجی‌بگلو در ادامه بیان کرد: امروز ما و همکاران در شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و مدیران استانی مکلفیم هرآنچه را که در توان داریم برای خدمت به مردم، بخصوص در این مناطق کم‌برخوردار انجام دهیم تا هر چه زودتر چیزی بنام کم‌برخوردار در مشهد الرضا نداشته باشیم.

تلاش برای راه‌اندازی خط بی‌آرتی و اتوبوس‌های جدید
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی همچنین از تلاش برای راه‌اندازی خط بی‌آرتی و اتوبوس‌های جدید در این منطقه خبر داد و گفت: “امیدواریم تا انتهای دوره خدمتگزاری خود بعنوان خادم و خدمتگزار مردم، بتوانیم خط بی‌آرتی را در این منطقه شکل دهیم و اتوبوس‌های جدید را راه اندازی کنیم تا مردم از این حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

همچنین تلاش می‌کنیم تا مسیر شهرک مهرگان تا صد متری این پل نیز بهسازی و نوسازی شود.

بوی نامطبوع؛ مشکلی که باید حل شود
حاجی‌بگلو در بخش پایانی صحبت‌های خود به مشکل بوی نامطبوع در این منطقه اشاره کرد و گفت: این محور را که بوی نامطبوع را در دستور کار قرار بدهیم و از شهردار محترم و همکارانم در شورای اسلامی شهر این را مد نظر قرار دهند و اعتبار را تامین کنند و سال آینده باسازی و بهسازی خدمت مردم برسیم.

تعریض پل دهرود؛ گامی در جهت عدالت شهری
تعریض پل دهرود که با همکاری شهرداری مشهد، اداره کل راه و شهرسازی و با تامین اعتبار از منابع استانی و ملی انجام شده است، گامی در جهت رفع محرومیت و توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم‌برخوردار مشهد به شمار می‌رود. این پروژه ضمن تسهیل تردد ساکنین این منطقه، به رونق اقتصادی و افزایش ارزش املاک در این محدوده نیز کمک خواهد کرد.