معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی

«شورای دانش‌آموزی پیشران تحقق ایران قوی‌»

مشهد-آسنا- بیست‌وششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار محوری «شورای دانش‌آموزی پیشران تحقق ایران قوی‌» همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان برگزار شد.

به گزارش آسنا، مراسم نمادین بیست‌وششمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان خراسان رضوی با حضور علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، حسین محمدزاده رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، حسین عباسی کبودانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه۴ مشهد مقدس و جمعی از معاونین و مسئولین ناحیه و اولیای دانش آموزان برگزارشد.

این انتخابات در راستای تحقق اصل دانش‌آموزمحوری و مشارکت موثر دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ذیل برنامه فراگیر پرورشی و با رویکرد همدلی با دانش آموزان و مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی به صورت حضوری در دبیرستان مفتح ناحیه ۴ برگزار شد.

علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: این انتخابات در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ هم زمان در همه واحدهای آموزشی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده و روز دانش آموز افزود: سیزدهم آبان ماه نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، نمادی بی نظیر از حرکت استکبارستیزی  است.

این روزها که شاهد جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی هستیم با قلبی آکنده از اندوه و اعلام انزجار از این عمل غیرانسانی از آحاد مردم, زن و مرد، پیر و جوان و دانش آموزان و اولیای ایشان دعوت می نمایم تا در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان شرکت نموده و در این روز پرافتخار، با اعلان اقتدار و عزت ملت پاسخی قاطع به تمام زیاده خواهان و حمایت از مردم مظلوم غزه بدهیم.