فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۱کمیل رضویه

مراسم تقدیر و تشکر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج حوزه مقاومت بسیج ۱۱ کمیل

مشهد-آسنا- پاسدار رضا کمالی گفت: مراسم تقدیر و تشکر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج حوزه مقاومت بسیج ۱۱ کمیل برگزار شد.

به گزارش آسنا،  پاسدار رضا کمالی در این مراسم افزود: بسیج از منظر امام عاشقان تشکیل بسیج مستضعفین، ارتش بیست میلیونی به فرمان امام خمینی(رحمت الله علیه) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی…. اهداف دشمن است.

وی گفت: بسیج، فرهنگ عظیمی را ایجاد کرده که پس از دوران دفاع مقدس هم، همه مردم در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن (قدس الله نفسه الزکیه) مشارکت داشته و همواره به عنوان چراغ راه، پاسدار ارزش‌ها و تحقق بخش نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

رضا کمالی افزود: راز ماندگاری بسیج، مردمی بودن بدنه آن است که هر قشری با هر تفکری با حضور در این سازمان، در راستای اعتلای ایران اسلامی و استمرار آرمان‌های انقلابی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج در ادامه گفت: چشم انتظار بودیم تا در این هفته ی پربار و ماندگار ، حضوری بیابیم به نیّت پاکباختگان و پاکبازان و هم اکنون که به وصال نایل امده ایم از بُن دل ، دلباخته ایم و مسرور و شکر گذار، به بوی مژده ی وصل تو تا سحر، شب دوش به راه باد نهادم، چراغ روشن چشم است.

وی در پایانگفت: هفته مبارک و مقدس بسیج را به همه ی شما عزیزان، خصوصاً بسیجیان دلیر و دلاور تبریک و تهنیت عرض می نماید.