معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی

هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند

مشهد-آسنا- افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی با حضور بخشی معاون فرماندار مشهد مقدس، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رافتی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی، روحانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، سوقندی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه و جمعی دیگر از خیرین و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش آسنا، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی در سه شنبه های امید که امروز در منطقه رضویه برگزار شد، گفت: هشتاد درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش اموزان بانیازهای ویژه است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی وی بیان داشت: پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی از این جهت یک مدرسه استثنایی است که دانش اموزان آن استعدادهای نهفته استثنا دارند و این استعدادهای نهفته باعث استثنا شدن آن ها شده است که اگر این استعدادها به شکوفایی برسد این عزیزان جزو برترین دانش اموزان خواهند شد.

رشیدی با اشاره به اینکه همه دانش آموزان حق ادامه تحصیل دارند افزود: باید تلاش کنیم دانش آموز بانیاز ویژه ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی از تحصیل بازنماند.

وی گفت: آین آموزشگاه، دومین آموزشگاهی است که در منطقه رضویه افتتاح شده و خدا را شاکریم که از مهر سال آینده دانش آموزان بانیازهای ویژه با آموزش های خاص و معلمین متخصص در این منطقه ادامه تحصیل خواهند داد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع به ارزش بالغ بر سه میلیارد تومان با مشارکت نیک اندیش ارجمند بانو پروین گرجستانی و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

شایان ذکر است زمین اموزشگاه توسط علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.