ویژه برنامه سردار کوثر در کاشمر برگزار شد

ویژه برنامه سردار کوثر در کاشمر برگزار شد به گزارش آسان سفر نیوز ویژه برنامه سردار کوثر با بهره‌گیری از هنر والای کلیه ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و هنرمندان و با حضور علاقه مندان به مکتب اهل بیت و ایثار و شهادت بارعایت پروتکل های بهداشتی در کاشمر برگزار گردید. همزمان با گرامیداشت مناسبت‌های ۹ […]

ویژه برنامه سردار کوثر در کاشمر برگزار شد
به گزارش آسان سفر نیوز ویژه برنامه سردار کوثر با بهره‌گیری از هنر والای کلیه ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و هنرمندان و با حضور علاقه مندان به مکتب اهل بیت و ایثار و شهادت بارعایت پروتکل های بهداشتی در کاشمر برگزار گردید.

همزمان با گرامیداشت مناسبت‌های ۹ دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت۱۳ دی سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام شهادت ام ابیها صدیقه ی کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها :ویژه برنامه سردار کوثر” با بهره‌گیری از هنر والای کلیه ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و هنرمندان و با حضور علاقه مندان به مکتب اهل بیت و ایثار و شهادت بارعایت پروتکلهای بهداشتی روز دوشنبه سیزدهم دی ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در محل سالن سینما ایرانکاشمر برگزار گردید.

در این همایش تعدادی از هنرمندان برجسته شهرستان با منقبت خوانی مناجاتخوانی تعزیه خوانی و مداحی و همچنین اجرای موسیقی حماسی و انقلابی به هنرنمایی پرداختند.

سخنرانی امام جمعه شهرستان و ذکر مصائب اهل بیت و پرداختن به شخصیت پرافتخار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهیدان والا مقام از دیگر برنامه های این مراسم بود.