فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق

کادر درمان در همه صحنه ها و در خط مقدم حضور موثری داشته است

مشهد-آسنا- امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی گفت: پرستاران و کادر درمان نه تنها در دوران کرونا بلکه در تمامی صحنه ها حضوری فعال و موثری در خط مقدم داشته است.

به گزارش آسنا، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران و کادر درمان این منطقه گفت: روز ولادت حضرت زینب (س) را روز پرستار نامیدند که این امر بار مسئولیت شما عزیزان را بالاتر می برد.

وی افزود: وجود پرستاران صبور و با دانش موجب سربلندی و سرافرازی جامعه است.

امیر سرتیپ دوم معصومی با تاکید بر نقش مهم پرستاران در حرکت و ارتقای موقعیت منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: نیروی انسانی هر سازمانی برای ایجاد بهره وری، تلاش و فعالیت بیشتر، نیازمند داشتن سلامت جسم، روان و روحیه با نشاط است که بخش مهمی از آن بر عهده پرستاران و کادر درمانی منطقه است.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش همکاران ما در درمانگاه منطقه، ایجاد سلامتی، راحتی و آرامش در میان کارکنان و خانواده های آنها در راستای ارتقای جایگاه منطقه است.

معصومی با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند. در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های بی وقفه پرستاران و کادر درمان منطقه، با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.