مجری و طراح اردوهای مادر و دختری باشگاه ملکه

اولین اردوی مادر و دختری باشگاه ملکه در بوستان شهربانو برگزار شد

مشهد-آسنا- مجری و طراح اردوهای مادر و دختری باشگاه ملکه گفت: باشگاه ملکه، که به تازگی توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برای دختران 9 تا 12 ساله راه اندازی شده است.

به گزارش آسنا، باشگاه ملکه، که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برای دختران ۹ تا ۱۲ ساله راه اندازی شده است، برای اولین بار اردوی مادر و دختری را در بوستان شهربانو (باغ وکیل آباد) برگزار کرد.

این اردو با همکاری تشکل های فرهنگی به عنوان مجریان برنامه، با هدف کشف هویت و تقویت کار گروهی در دختران ۹ تا ۱۲ ساله و آموزش ارتباط صحیح مادر با دختر برگزار شد.

در این اردو، ایستگاه های بازی گروهی طراحی شده بود تا دختران ضمن سرگرمی، مهارت های اجتماعی خود را نیز ارتقا دهند. همچنین کارگاه های آموزشی برای مادران در حاشیه اردو برگزار شد تا به آنها در برقراری ارتباط بهتر با دخترانشان کمک کند.

باشگاه ملکه به صورت محله محور فعالیت خواهد داشت و در حال حاضر ۶ منطقه به عنوان پایلوت انتخاب شده اند. پس از آسیب شناسی طرح در این مناطق، برنامه های باشگاه ملکه در تمامی مناطق سیزده گانه شهر مشهد اجرا خواهد شد.

زهرا آل سیدان، مجری و طراح اردوهای مادر و دختری باشگاه ملکه، در خصوص این اردو گفت:

“هدف از برگزاری این اردو این است که دختران در سنین پیش از نوجوانی، بتوانند از طریق بازی هویت خود را کشف کنند و مهارت های اجتماعی خود را ارتقا دهند. همچنین، این اردوها فرصتی برای مادران و دختران است تا با یکدیگر وقت بگذرانند و ارتباط خود را تقویت کنند.”

خانم آل سیدان در ادامه افزود:

“باشگاه ملکه به دنبال ارائه برنامه های آموزشی و تفریحی متنوع برای دختران ۹ تا ۱۲ ساله است و امیدواریم که این اردوها بتوانند در ارتقای مهارت های زندگی و اجتماعی این دختران موثر باشند.”

برگزاری اردوهای مادر و دختری ابتکاری نو از سوی باشگاه ملکه است که می تواند در تقویت روابط مادر و دختر و همچنین ارتقای مهارت های اجتماعی دختران نقش بسزایی داشته باشد.