شهردار منطقه دو مشهد

از هیچ گونه همکاری و همیاری دریغ نخواهیم کرد

دکتر حسین پور : خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران عزیز باعث افتخار و مسرت است برای ما و شهرداری منطقه از هیچ گونه همکاری و همیاری دریغ نخواهدکرد و در حد بضاعت و امکان همراه شما در رسیدن به اهداف عالی مجموعه هستیم.

از هیچ گونه همکاری و همیاری دریغ نخواهیم کرد.

شهردار منطقه دو مشهد در دیدار مدیرکل مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان خراسان رضوی عنوان نمود : شهرداری منطقه از هیچ گونه همکاری و همیاری دریغ نخواهدکرد و در حد بضاعت و امکان همراه شما در رسیدن به اهداف عالی مجموعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آسنا  ، دکتر حسین پور شهردار محترم منطقه دو مشهد ، رئیس ناحیه ، مدیران و مدیر روابط عمومی شهرداری با اعضای شورای عالی مرکز توانمندسازی ایثارگران اعم از دکتر نجفی مدیرکل محترم و تعدادی از معاونین مرکز در خصوص آشنایی بیشتر و تعامل طرفین در رابطه با امور ایثارگران دیدار نمود.

در این دیدار دکتر نجفی ضمن عرض خوشامدگویی و تشکر از زحمات شهردار محترم در منطقه ، در خصوص معرفی و تبیین مسیر پیش رو و اهداف مجموعه ایراد سخن کردند و از شهردار محترم درخواست مساعدت و همراهی در مسیر این مسئولیت خطیر و پر افتخار نمودند.

سپس دکتر حسین پور ضمن اظهار خورسندی از ایجاد این تشکل، طی سخنانی گفت: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران عزیز باعث افتخار و مسرت است برای ما و شهرداری منطقه از هیچ گونه همکاری و همیاری دریغ نخواهدکرد و در حد بضاعت و امکان همراه شما در رسیدن به اهداف عالی مجموعه هستیم.

در پایان دکتر حسین پور از فضای معنوی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیرا ایثارگر خراسان بزرگ بازدید به عمل آوردند و با اهداء فاتحه به ارواح طیبه شهدا و آرزوی سلامتی برای ایثارگران گرانقدر جلسه به پایان رسید.