مادر بزرگوار شهیدان رضا و علی عدالتیان به رحمت خدا رفتند و به دردانه‌های شهیدشان ملحق شدند

با نهایت تأسف و تأثر مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رضا و علی عدالتیان به رحمت خدا رفتند و به دردانه‌های شهیدشان ملحق شدند. رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان رضا و علی عدالتیان در دامن این بانوی مؤمنه ، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم […]

با نهایت تأسف و تأثر مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر رضا و علی عدالتیان به رحمت خدا رفتند و به دردانه‌های شهیدشان ملحق شدند.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان رضا و علی عدالتیان در دامن این بانوی مؤمنه ، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود . شورای مشاورین وزرا درامورایثارگران کشور و مرکز توانمندسازی نمایندگان ، مدیران و کارکنان ایثارگر کشور، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران ، بیت معزز شهیدان عدالتیان و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور ، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌نماید.
امید است روح پاک و مطهر ایشان در جوار فرزندان شهیدش ، سر سفره ائمه طاهرین (علیهم‌السلام) مهمان گردد.
خانم عصمت نصرتی مادر سرداران شهید رضا و علی عدالتیان ساعتی پیش(شنبه) درمشهدمقدس پس از سال‌ها تحمل مرارت و سختی سرانجام دار فانی را وداع گفت و روح لطیفش در قرب به فرزندان شهیدش آرام گرفت.
دکتررضارحیمی نسب دبیرشورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران کشور
جواد نجفی مشاور عالی دبیر شورای مشاورین وزرا و رییس مرکز توانمندسازی ایثارگران شرق کشور

مراسم تشییع جنازه ساعت ۸:۳۰ صبح بهشت رضا و ساعت ۱۰ صبح حرم مطهر امام رضا (ع)

 

آپلود عکس