بمناسبت روز پاسدار ، دیدار دکتر جواد نجفی با خانواده شهید سرلشگر محمود کاوه

بمناسبت روز پاسدار ، دیدار دکتر جواد نجفی با خانواده شهید سرلشگر محمود کاوه به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر خراسان رضوی ، بمناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، دکتر جواد نجفی رئیس مرکز توانمندسازی ایثارگران استان خراسان رضوی به […]

بمناسبت روز پاسدار ، دیدار دکتر جواد نجفی با خانواده شهید سرلشگر محمود کاوه

به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر خراسان رضوی ، بمناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، دکتر جواد نجفی رئیس مرکز توانمندسازی ایثارگران استان خراسان رضوی به اتفاق معاونین مرکز از خانواده معزز سردار شهید محمود کاوه دیدار کردند.

در این دیدار همسر شهید سرلشگر محمود کاوه ضمن خوشامدگویی گفت: شهید مرد جنگ بود و بیشترین زمان را در جبهه حضور داشتند.

وی گفت: زندگی ایشان بر سه اصل استوار بود. ارادت ویژه ای به خاندان ائمه اطهار علیهم السلام داشتند ، پیرو خط امام و ولایت بودند و سوم اینکه به بیت المال خیلی اهمیت می دادند. همسر شهید کاوه در ادامه گفت: مردم ما و مسئولین ما باید حواسشان به پیام شهیدان باشدو همیشه در خط ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری باشند.

پس از آن دکتر نجفی رئیس مرکز توانمندسازی ایثارگران خراسان رضوی ضمن تبیین ماهیّت و اهداف مرکز در خصوص جایگاه مقام شهید و شهادت گفت:خداوند تبارک و تعالی شهدای عزیز را برای خودش تربیت می کند و خودش هم خریدارشان است و اینها را اینگونه می پسندد که از جان و مالشان بگذرند و در خون خویش غلطان باشند و شهدا بر همه امور شاهد و ناظر هستند.

جواد نجفی در ادامه افزود: حال که خداوند این توفیق را به ما داده که خدمتگذار خانواده معزز این عزیزان باشیم ، باید تمام همت خویش را بگمار یم تا درختی که اینها با خونشان آبیاری کردند و جانهایشان را نثار کردند که پرچم اسلام و انقلاب بر زمین نیافتد، را به شایستگی پرورش دهیم و همچنانکه آنها خالصانه ، عزتمندانه و مقتدرانه افتخار آفریدند و پیروز میدان شدند ، ما نیز راهشان را ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: حال که خداوند این توفیق را به ما داده که خدمتگذار خانواده معزز این عزیزان باشیم ، باید تمام همت خویش را بگماریم تا درختی که اینها با خونشان آبیاری کردند و جانهایشان را نثار کردند که پرچم اسلام و انقلاب بر زمین نیافتد، را به شایستگی پرورش دهیم و همچنانکه آنها خالصانه ، عزتمندانه و مقتدرانه افتخار آفریدند و پیروز میدان شدند ، ما نیز راهشان را ادامه دهیم و امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری ، دعای خیر شهیدان و خانواده معززشان بتوانیم گامی هرچند کوچک در این مسیر پرافتخار برداریم و در عقبی نیز شهدا ما را شفاعت کنند.