سخنان سید مهدی امیری در جمع فعالان گردشگری

آسان سفر نیوز آبروی رسانه گردشگری کشور

آسان سفر نیوز آبروی گردشگری رسانه کشور و تنها رسانه تخصصی فعال در استان خراسان رضوی در حوزه گردشگری فرهنگ و هنر. به گزارش آسان سفر نیوز مدیر مسئول و صاحب امتیاز این پایگاه خبری گفت : فعالیت رسانه ای آسان سفر با نشریه گردشگری آسان سفر در شرایط بحرانی کرونا که تمامی کسب کار […]

آسان سفر نیوز آبروی گردشگری رسانه کشور و تنها رسانه تخصصی فعال در استان خراسان رضوی در حوزه گردشگری فرهنگ و هنر.

به گزارش آسان سفر نیوز مدیر مسئول و صاحب امتیاز این پایگاه خبری گفت : فعالیت رسانه ای آسان سفر با نشریه گردشگری آسان سفر در شرایط بحرانی کرونا که تمامی کسب کار های گردشگری غیر فعال بود بدون هیچ حمایت مالی شروع به کار کرد .

امیری افزود : یک سال از انتشار ماهنامه تخصصی آسان سفر گذشت که یازده شماره وزین ماه عسل تلاش جمعی از فرهیختگان حوزه گردشگری بود که توانستیم با کار مداوم و عاشقانه بدون هیچ حمایت مالی در بحرانی ترین شرایط کرونا تنهاترین نشریه تخصصی فعال استان خراسان رضوی و اولین نشریه رایگان کشور باشیم .

سید مهدی امیری در ادامه گفت : امروز پایگاه خبری آسان سفر نیوز با گذشت فقط یک ماه از صدور پروانه انتشارش با سایتی بسیار پیشرفته در چند حوزه گردشگری، فرهنگ و هنر توانسته جایگاه ویژه ای را در پیشانی موتور های جستجو داشته باشد و جستجو فقط نام پایگاه گواه این مهم است .

SAVE ۲۰۲۲۰۱۰۱ ۱۵۰۲۰۹ آسان سفر نیوز آبروی رسانه گردشگری کشور

امیری دشت بیاض مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آسان سفر نیوز در پایان افزود : امروز به لطف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به جرات میتوانیم بگوییم ما آبروی رسانه اختصاصی گردشگری در کشور هستیم زیرا فقط در یک حوزه عکاسان گردشگر میزبان عکاسان بین المللی از چند کشور اسلامی بودیم .