فرهنگسازان ایثار ‌وشهادت

جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت خط مقدم تبیین راه شهدا

جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت خط مقدم تبیین راه شهدا جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت با حضور جمعیتی از مدیران استانی ، کشوری و فرهیختگان فرهنگی در تلاش هست تا راه شهدا را تبیین و سرلوحه کار اجرایی قرار دهد. به گزارش پایگاه خبری آسنا سید مهدی امیری مدیر جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت گفت […]

جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت خط مقدم تبیین راه شهدا

جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت با حضور جمعیتی از مدیران استانی ، کشوری و فرهیختگان فرهنگی در تلاش هست تا راه شهدا را تبیین و سرلوحه کار اجرایی قرار دهد.
به گزارش پایگاه خبری آسنا سید مهدی امیری مدیر جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت گفت : پایگاه خبری آسنا که با موضوع فرهنگ و هنر خدمت اطلاع رسانی را به عهده دارد به صورت ویژه به موضوع ایثار و شهادت پرداخته و با حضور جمعی از مدیران و فرهیختگان جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت را راه اندازی نمود .

امیری افزود شهدا پس از گذراندن درس اخلاق به از خودگذشتگی روی آورده و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند که خود سیره اخلاقی آنها دنیا درس و راه گشا است .
مدیر جبهه و مدیر مسئول پایگاه خبری آسنا در ادامه گفت : در فرهنگسازان ایثار و شهادت افرادی خاص گلچین شده اند که به تعبیر حقیر از پای حضور آنها امضا شهداست و تنها جمعیت فرهنگی است که اختصارا راه و سیره شهدا را اشاعه داده و در این خصوص فعالیت دارند .
سید مهدی امیری در پایان گفت : جبهه فرهنگسازان ایثار و شهادت با استقبال پذیرای علاقمندان این حوزه بوده و درگاه پایگاه خبری آسنا پل ارتباطی مردم برای حضور در این جبهه فرهنگی می‌باشد .