معاون فرهنگی و رسانه ای مرکز منصوب گردید

سید مهدی امیری مدیر مسئول آسان سفر معاون فرهنگی و رسانه ای شد.

سید مهدی امیری مدیر مسئول آسان سفر معاون فرهنگی و رسانه ای مرکز توانمندسازی مدیران و نماینگان ایثارگر استان خراسان رضوی شد.

seyed mahdi amiri سید مهدی امیری مدیر مسئول آسان سفر معاون فرهنگی و رسانه ای شد.

 

به گزارش آسان سفر نیور طی حکمی از سوی آقای جواد نجفی مدیر مرکز توانمند سازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان ، سید مهدی امیری امیری مدیر مسئول آسان سفر نیور به سمت معاون فرهنگی و رسانه ای مرکز منصوب گردید. در این حکم آماده :
بسمه تعالی
آقای سید مهدی امیری
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده شما، جنابعالی را به سمت معاونت فرهنگی و رسانه ای مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی منصوب می‌نمایم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده های آنها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس اسلامی می باشند. خدمت به این عزیزان به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکریم شهیدان، تکریم ایثار و اخلاص و تکریم دلهای نورانی و جان های نورانی و جان های لبریز از صفا و نورانیت است.
امید است با سرلوحه قرار دادن تلاش مضاعف برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران به نحو احسن به کار گیرید. توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایزد منان خواستارم.
جواد نجفی
مدیر مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر خراسان رضوی