فرماندار مشهد

افتتاح دو کلاس درس در روستای چهارفصل با حضور فرماندار مشهد

مشهد-آسنا- محسن داوری، فرماندار مشهد، در مراسم افتتاح دو کلاس درس در روستای چهارفصل گفت: "سه‌شنبه‌های افتتاح تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی‌شود، زیرا این قولی است که به مردم دادیم.

به گزارش آسنا، محسن داوری، فرماندار مشهد و معاون استاندار خراسان رضوی، در مراسم افتتاح دو کلاس درس در روستای چهارفصل، ضمن تقدیر از حضور مردم و خیرین مدرسه‌ساز، تأکید کرد که طرح سه‌شنبه‌های افتتاح و مدرسه‌سازی در مشهد مقدس با قوت ادامه خواهد داشت.

داوری با اشاره به اینکه این اولین حضور وی در بین مردم بعد از انتخابات است، از مشارکت گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفند تشکر کرد.

وی با بیان اینکه طرح سه‌شنبه‌های افتتاح حتی دو روز مانده به انتخابات نیز تعطیل نشد، گفت: این طرح تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد زیرا قولی است که به مردم داده‌ایم.

فرماندار مشهد با اشاره به استمرار مدرسه‌سازی در مشهد مقدس، آن را به رودخانه‌ای تشبیه کرد که هیچ سدی نمی‌تواند مانع آن شود.

وی از همت خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز و مردم عزیز در این زمینه قدردانی کرد و گفت: تا زمانی که مشکل فضای آموزشی در مشهد به طور کامل حل نشود، به این تلاش ادامه خواهیم داد.

داوری همچنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، سازمان ملی مهاجرت، سازمان امور پناهندگی نروژی، جمعیت حمایت از بهبود یافتگان، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در زمینه مدرسه‌سازی قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: مردم شریف مشهد مقدس در این انتخابات ۱۷ درصد بیشتر از سال ۹۸ آرا به صندوق انداختند و درصد مشارکت مردم مشهد نیز نسبت به سال ۹۸ هفت درصد افزایش داشته است.

فرماندار مشهد با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در برگزاری انتخابات، از تلاش‌های فرهنگیان پرتلاش، مدیر کل آموزش و پرورش، رؤسای ادارات نواحی مشهد مقدس و تبادکان قدردانی کرد.

در این مراسم، دو کلاس درس به فضای آموزشی روستای چهارفصل اضافه شد.