فرماندار طرقبه و شاندیز

انتخابات در حوزه طرقبه و شاندیز: آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور

مشهد-آسنا- فرماندار طرقبه و شاندیز و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش آسنا، حمید رحیمیان در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۵۸ هزار نفر در این حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: ۳۵۰ نفر از این افراد رای اولی هستند.

وی با اشاره به مشارکت ۳۵ هزار نفری مردم در دوره قبل انتخابات، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز شاهد مشارکت پرشور مردم در این حوزه انتخابیه باشیم.

رحیمیان با بیان اینکه ۱۳ نامزد برای تصاحب کرسی مجلس در این حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند، گفت: ۳۰ شعبه اخذ رای در طرقبه و ۳۲ شعبه در شاندیز برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های مختلف برای تبیین و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات خبر داد و گفت: هیئت بازرسی، هیئت نظارت و تیم فرمانداری تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم به کار خواهند گرفت.

فرماندار طرقبه و شاندیز در ادامه به ظرفیت‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: سالانه ۶۰ میلیون گردشگر به این شهرستان وارد می‌شوند و این شهرستان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد.

وی همچنین از اعزام مبلغ به روستاها برای تبیین و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات خبر داد و گفت: طرقبه و شاندیز اولین شهرستانی است که جمعیت روستایی و شهری آن برابر است.

رحیمیان در پایان از اختصاص بیلبوردهای شهری به فضای انتخاباتی و همچنین برقراری فضای انتخاباتی در رستوران‌ها، بازار روزها و میز خدمت در ادارات خبر داد.

 

photo9870073885 انتخابات در حوزه طرقبه و شاندیز: آمادگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور

خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات با حداکثر دسترسی به اینترنت پرسرعت آماده است

علی دلگیر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی، از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های ارتباطی استان، گفت: شبکه تلفنی ثابت، شبکه تلفن همراه، زیرساخت ارتباطی فیبر نوری و تمامی اجزا و جزئیات آن به طور کامل برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار آماده است.

دلگیر در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای تامین زیرساخت‌ها، اظهار داشت: تلاش شده تا با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل و رایتل، پایدارترین وضعیت ارتباطی در روز انتخابات فراهم شود.

وی همچنین از تامین امنیت و پایداری حوزه ارتباطات خبر داد و گفت: با جلساتی که با اداره برق برگزار شده است، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت پایدار فراهم خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در ادامه به استقرار ۴۵۰۰ شعبه ثابت و هزار شعبه سیار در استان اشاره کرد و گفت: ۳۲ شعبه ثابت دارای پوشش ضعیف هستند که تا پنجشنبه وضعیت آنها به حالت عادی باز خواهد گشت.

دلگیر همچنین از همکاری استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای فعال در حوزه اطلاع‌رسانی، خدمات اجتماعی و گروه‌های خبری خبر داد و گفت: این کسب‌وکارها صفحاتی را برای بحث انتخابات در نظر گرفته‌اند و پنل‌هایی را برای معرفی نامزدها به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

وی در پایان به امکانات برابر ارائه شده به کاندیداها برای معرفی برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: هرکدام از کاندیداها می‌توانند برنامه‌های خود را به صورت رایگان در پلتفرم‌های ملی قرار داده و از امکانات برابر برای معرفی برنامه خود استفاده کنند.