رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتخابات شتاب دهنده قدرت یابی انقلاب اسلامی است

مشهد-آسنا- حجت الاسلام حاج حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی به تشریح تاثیر انتخابات در قدرت یابی انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش آسنا، حجت الاسلام حاج حسین طائب با اشاره به دو ویژگی ایمان و عمل صالح به عنوان شاخصه های یک ملت، گفت: امروز یکی از مصادیق عمل صالح، شرکت در انتخابات است.

وی با تاکید بر ضرورت امتداد عمل صالح، اظهار داشت: اگر در طول دوره مسئولیت خود صادقانه به مردم خدمت کرده باشیم، در دعوت مردم برای شرکت در انتخابات نیز موفق خواهیم بود.

طائب با اشاره به جنگ امنیتی و تحکیمی دشمنان علیه ایران، گفت: انتخابات به عنوان یک شتاب دهنده، می تواند در روند مقابله با این جنگ ها و قدرت یابی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، تصویر سازی جهانی و منطقه ای از ایران قوی تر خواهد شد، گفت: غربی ها به دنبال القای ناکارآمدی، فساد و ناامیدی در ایران هستند و انتخابات پرشور می تواند این تصویرسازی را خنثی کند.

طائب در ادامه به نقش انتخابات در کارآمدتر شدن مجلس، دولت و شوراها و افزایش رضایت مردم اشاره کرد و گفت: انتخابات در تقویت امنیت ملی نیز موثر است، چرا که امنیت ملی بر ستون های قدرت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استوار است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در پایان با تاکید بر ضرورت تبیین این موضوعات برای مردم، گفت: باید با روشنگری و بصیرت افزایی، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنیم.