مدیر جهادکشاورزی نیشابور

جهادکشاورزی نیشابور؛ رتبه اول ارزیابی عملکرد استان

مشهد-آسنا- معاونت سازمان ومدیریت جهادکشاورزی نیشابور بار دیگر حائز کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد استان در بین 34 شهرستان استان خراسان رضوی شد.

به گزارش آسنا، علی مبارکی معاون سازمان ومدیر جهادکشاورزی در این رابطه گفت: مدیریت جهادکشاورزی نیشابور بار دیگرموفّق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در بین ۳۴ مدیریت سطح استان گردید.
وی با اعلام خبر فوق عنوان کرد: تمامی شهرستانهای استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول ودر یک فصل رتبه دوم ودر مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد در استان را بدست آورده است.

مبارکی اظهار داشت: این طرح توسط مدیران و کارشناسان ستادی سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی از زیرمجموعه واحدهای شهرستانی با استفاده از شاخص های متنوع و جامعی از مجموعه وظایف و ماموریت های تعریف شده كه با مولفه هاي ذيربط مورد پردازش و محاسبه قرار گرفته اند، ارزیابی شده است.

وی ادامه داد:این شاخص ها در حوزه های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، اموردام وطیور، آب وخاک، روابط عمومی، ترویج وآموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری ومالی، برنامه ریزی وامور اقتصادی و….انجام شده است.

مدیر جهادکشاورزی نیشابور ضمن تقدیروتشکر از تمامی نیروهای فعال وجهادگر این مدیریت که با تلاش وهمت مضاعف توانستند یک بار دیگر ، کسب رتبه اول استان را در طرح ارزیابی عملکرد در سال گذشته کسب کنند ادامه داد: مهمترین مولفه اجرای طرح مذکور مبتنی براصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارتها برعملکرد واحدهای شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان ها از وضعیت واحدهای تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان های استان واستفاده در تصمیم گیری های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحدهای ضعیف تر و نیز تشویق واحدهای موفّق اقدام نمایند.

وی اذعان داشت: ضمن این که با مشخص شدن نتایج حاصله، یکی دیگر از اهداف طرح یعنی اصلاح روش های پرداخت عملیاتی خواهد گردید، بنحوی که قسمتی از مزایای پرسنلی بر اساس عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی پس از انجام پردازش های لازم و متناسب با احراز رتبه و امتیاز نهایی بهره وری هر شهرستان، تخصیص خواهد یافت.
این مقام مسئول افزود:شاخص های تخصصی به دقّت مورد بررسی قرارگرفته و نسبت به رفع معایب احتمالی در عملکرد واحدهای مربوطه و تشویق واحدهای موفّق شهرستان اقدام می شود.