موسسه فرهنگی ، هنری و رسانه ای آرتونیست

حضور موفق دانش‌آموز عکاس ایرانی در روسیه

مشهد-آسنا- دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس 2024 Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.

photo10972013806 حضور موفق دانش‌آموز عکاس ایرانی در روسیه

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و بین الملل موسسه فرهنگی ، هنری و رسانه ای آرتونیست، در این مسابقه سالانه که در ۱۰ بخش رنگی، تک رنگ، منظره، سفری، چیدمان، دنیای حیوانات، زندگی روزمره، هنر بیجان، ریزنگار، قدرت و در سه رده سنی کودکان ۱۰ تا ۱۳ سال، ذنوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال و جوانان ۱۸ تا ۲۲ سال برگزار می شود ، زهرا عطاریانی در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال و در دو بخش منظره و زندگی روزمره در این نمایشگاه حضوری موفق و درخشان را رقم زد.

 

امسال عکس های پذیرفته شده این نمایشگاه از میان ۱۶ هزار و۱۷۱ عکس دریافتی از ۵ هزار و ۶۷۱  عکاس از ۴۳ کشور جهان انتخاب شده که ابتدا در شهر مسکو و سپس در چند شهر بزرگ از جمله سن پترزبورگ به نمایش عمومی درخواهد آمد. شایان ذکر است که این نهمین موفقیت بین المللی این هنرآموز نخبه ایرانی است.

 

این مسابقه که جزو معتبرترین و تخصصی ترین رقابت های عکاسی برای کودکان در سطح جهان است، چهارمین دوره خود را در حالی توسط انجمن عکاسان اوراسیا  APE  برگزار می شود که از حمایت بنیاد ابتکارات فرهنگی ریاست جمهوری روسیه PFCI  و همکاری دولت منطقه چلیابینسک GCR، موزه تاریخی دولتی اورال جنوبی SMCU، باشگاه عکس کمربند سنگی SB و اتحادیه هنرمندان عکس روسیه UPAR برخوردار است.

 

علاقه مندان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های منتخب از تاریخ ۲۶ تیرماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی  www.noframes.photos.ru مراجعه نمایند.