فرماندار مشهد

حضور پرشور آینده‌سازان مشهدی در گردهمایی بزرگ نمایندگان آتیه‌ساز فرماندار در شعب اخذ رای

مشهد-آسنا- محسن داوری، فرماندار مشهد، در گردهمایی بزرگ آینده‌سازان جوان که با حضور بیش از سیصد دانش‌آموز و نوجوان مشهدی برگزار شد، گفت: امروز نسل جدید و امید آینده کشور در همه صحنه‌ها به میدان آمده است و دختران و پسران مشهدی که هنوز به تکلیف سیاسی نرسیده‌اند، در میدان حاضر هستند.

به گزارش آسنا، در این گردهمایی، داوری با اشاره به حضور پرشور نسل جدید در میدان، اظهار داشت: “امروز نسل جدید و امید آینده کشور در همه صحنه ها به میدان آمده است. امسال هم مردم ما و هم دشمنان ما خواهند دید که دختران و پسران مشهدی که هنوز به تکلیف سیاسی نرسیده اند در میدان حاضر هستند.

وی افزود: کسانی که مقدمات ظهور را زودتر از ما آماده خواهند کرد، امروز زودتر از همه پای کار آمده اند. همه دختران و پسران ما امروز موثرتر از همیشه هستند. شما مقدمه ای را شروع خواهید کرد تا دوستان و هم کلاسی های‌ ‌شما پای صندوق های رای حضور یابند.

فرماندار مشهد با اشاره به سه هدف مهم از برگزاری این گردهمایی، گفت: اول آنکه شما نشان می دهید از امروز آینده ساختن کشور هستید. نکته دیگر این که امروز کارآموزی دارید که در انتخابات دوسال آینده ریاست جمهوری نماینده و ناظر قانونی انتخابات باشید. مورد آخر هم اینکه حضور شما سفیران پاکدل پای صندوق های رای، باعث خواهد شد تا سلامت انتخابات به صورت گسترده انتقال یابد.

داوری در پایان با تاکید بر نقش مهم دانش آموزان در خنثی سازی توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که امید مردم را از بین ببرد. اما با استفاده از ظرفیت مردمی و شما دانش آموزان که سفیران انتخابات هستید، این حقه دشمن را نابود خواهیم کرد.