معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس

حضور پرشور مردم مشهد در انتخابات، حماسه‌ای دیگر آفرید

مشهد-آسنا- محسن داوری، فرماندار مشهد، طی پیامی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان مشهد در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آسنا، فرماندار مشهد، طی پیامی از حضور پرشور مردم شریف شهرستان مشهد در انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ما، داوری در این پیام، یازدهم اسفندماه را برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور عزیز ایران دانست و گفت: حضور و حماسه همدلی مردم در روز جمعه، تصویرگر یک روز حماسی و به یاد ماندنی بود.

وی از آحاد مردم شهرستان مشهد، خانواده معظم شهدا و همه دلدادگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در این انتخابات شرکت کردند، قدردانی کرد و نقش رسانه‌ها در پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق را ستود. فرماندار مشهد با اشاره به مشارکت بیش از ۴۰ درصدی مردم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، این حضور را ناکامی دشمنان دانست و گفت: مردم با حضور خود در این انتخابات، در هوای سرد و یخبندان، بصیرت و تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.

داوری همچنین از تلاش‌های همه دلسوزان نظام و مردم شریف مشهد برای تحقق مشارکت پرفروغ و رقم زدن مجلس قوی، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این پیام آمده است: همگان در روزهای منتهی به انتخابات، با ایجاد شور انتخاباتی و شناساندن نامزدها به مردم، با تمام توان پای کار انتخاب اصلح بودند و فتنه‌انگیزی دشمنان برای ناامیدی مردم را با باور و تلاش خود خنثی کردند.” این پیام با قدردانی مجدد از حضور حماسی مردم مشهد در انتخابات به پایان می‌رسد.