فرماندار مشهد

دبیرستان زنده یاد محمود ثقفی خادم در تبادکان مشهد افتتاح شد

مشهد-آسنا- دبیرستان ۴ کلاسه زنده یاد محمود ثقفی خادم با حضور محسن داوری، فرماندار مشهد، در منطقه آموزش و پرورش تبادکان افتتاح شد.

به گزارش آسنا، داوری در این مراسم با تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: وجود خیرین در تمام حوزه های کشور مایه خیر و برکت است. این افراد با هوشمندی، عیب و نقص بنیادی جامعه را رفع کرده و با ایثار اموال خود، آرامش را به جامعه برمی‌گردانند. هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و بالاترین عبادت در محضر خدا، خدمت به خلق است.

وی با اشاره به کلنگ زنی مدرسه ۲۰ کلاسه دیگری توسط خاندان ثقفی خادم، افزود: به همت این خیرین نیکوکار، شاهد افتتاح سیزدهمین مدرسه در تبادکان طی دوازده هفته گذشته بودیم. سهم تبادکان در افتتاح مدارس بسیار خوب است و امیدواریم این امر باعث توسعه آموزش در منطقه باشد.

محمدحسین عبداللهی، مدیر آموزش و پرورش تبادکان، نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۷۴ مدرسه در تبادکان در حال ساخت و ساز است. دبیرستان افتتاح شده امروز نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل خیریه زنده یاد محمود ثقفی خادم ساخته شده است.

افتتاح دبیرستان زنده یاد محمود ثقفی خادم گامی مهم در جهت توسعه آموزش در منطقه تبادکان است و امیدواریم شاهد افتتاح مدارس بیشتری در این منطقه باشیم.