فرماندار کلات

رقابت ۵۲۲ نامزد در حوزه انتخابیه مشهد و کلات/ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات

مشهد-آسنا- فرماندار کلات از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۵۲۲ نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش آسنا، علی صلاحی در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۵۲۲ نفر برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات ثبت نام کرده‌اند، گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان کلات روستانشین هستند و برای اخذ رای آنها ۵۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ۴ رکن مهم انتخابات شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، اظهار کرد: هیات اجرایی، اعضای شعب اخذ رای و تمام عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان تحت آموزش لازم قرار گرفته‌اند.

صلاحی در خصوص امنیت انتخابات در شهرستان کلات گفت: دستگاه‌های وظیفه‌مند از آمادگی کاملی برخوردار هستند و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار کلات همچنین از آمادگی کامل کلیه حسینیه‌ها، مساجد، مراکز عمومی و فضاهای شهری برای حضور و تبلیغات کاندیداها خبر داد. وی تعداد واجدین شرایط رای در شهرستان کلات را ۲۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این دوره از انتخابات ۲۱۴ رای اولی در شهرستان کلات داریم.

صلاحی در پایان از آمادگی عوامل طرح میدان ۱۴ صفر که یک طرح دانش آموزی است، برای حضور در صندوق‌های رای خبر داد.