مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی

رونمایی از کتاب «خاکریز‌های بیداری» در مشهدالرضا

مشهد-آسنا- مراسم رونمایی از کتاب «خاکریز‌های بیداری» به همراه آیین تجلیل از تقدیرشدگان یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش آسنا، از استان خراسان رضوی، مراسم رونمایی از کتاب «خاکریزهای بیداری» مجموعه برگزیده اشعار دفاع مقدس و مقاومت شعرای خراسان رضوی به همراه آیین تجلیل از تقدیرشدگان یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «یوسف امینی» قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، شعرا و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم؛ «محسن افکاری» یکی از مولفان کتاب «خاکریزهای بیداری» با گرامیداشت اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: ارج نهادن مسئولان و متولیان فرهنگی به اهالی قلم ارزشمند است و مشوق آن‌ها خواهند بود.

در ادامه سردار یوسفعلی‌زاده در سخنانی نقش‌آفرینی شعرا در جهاد تبیین و بیان شاعرانه حماسه‌آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس را ضروری دانست و بر مطالعه کتاب «خاکریزهای بیداری» توسط اهالی شعر و ادب تاکید کرد.

در ادامه این مراسم «سید مصطفی جلیلیان مصلحی»، «منیره هاشمی»، «فرامرز اکبری»، «محسن تیموری»، «عاطفه رنگ‌آمیز طوسی»، «محمدحسین رحیمی»، «سید امین موسوی» و «حسین سیدبر» به قرائت سروده‌های خود پرداختند و در پایان از آن‌ها به عنوان تقدیرشدگان یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت تجلیل شد.

همچنین در این مراسم «سعید خومحمدی» و «محسن افکاری» مولفین کتاب «خاکریزهای بیداری» مورد تقدیر قرار گرفتند.

کتاب «خاکریز‌های بیداری» مجموعه برگزیده اشعار دفاع مقدس و مقاومت شعرای خراسان رضوی است که توسط «سعید خومحمدی» و «محسن افکاری» گردآوری شده و توسط انتشارات «یاران رضا» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به زیور طبع آراسته شده است.