مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران

سازمان بیمه سلامت ایران باید متولی حوزه سلامت در جامعه باشد

مشهد-آسنا- مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به اینکه معتقدیم سازمان بیمه سلامت ایران باید متولی حوزه سلامت در جامعه باشد در این راستا در حوزه ورزش شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات فرهنگی- وزشی همکاران زن و مرد خواهیم بود.

به گزارش آسنا، وحید پورشاسپ روز پنجشنبه در دومین روز از اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که به میزبانی اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در مشهد برگزار شد افزود: اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران در حوزه پروژه های ساختمانی و عمرانی مربوط به این سازمان در کل کشور اقدامات خوبی داشته به گونه ای که سال گذشته ۲۵ پروژه عمرانی در کل کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: این سازمان پس از سال‌ها توانست در مشهد مقدس یک ساختمان مستقل برای اداره کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی خریداری کند که اتفاق مهمی در سال جاری به شمار می رود.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همچنین امسال در راستای تکریم همکاران، کارهای مقدماتی توسعه و بهبود فضای مامورسراهای سازمان بیمه سلامت در ۱۲ استان در حال انجام است و تمامی این مهمانسراها تا پایان بهمن امسال بازسازی خواهند شد.

پورشاسپ افزود: با توجه به اینکه معتقدیم سازمان بیمه سلامت ایران باید متولی حوزه سلامت در جامعه باشد در این راستا در حوزه ورزش شاهد برگزاری دومین دوره مسابقات فرهنگی- وزشی همکاران زن و مرد خواهیم بود.

وی گفت: در حوزه ورزش بانوان این سازمان، مسابقات ورزشی در پنج رشته شامل تیراندازی، دارت، شنا و آمادگی جسمانی و در ۲ رده سنی بالای ۴۵ سال و زیر ۴۵ سال ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه امسال به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: در حوزه ورزش آقایان این سازمان، مسابقات ورزشی در سه رشته تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و فوتسال با حضور ۱۰۵ ورزشکار در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

پورشاسپ اضافه کرد: در حوزه ورزش امسال شاهد برگزاری مسابقات مقدماتی با حضور ۷۸۰ نفر از همکاران شاغل در سازمان بیمه سلامت ایران در کشور خواهیم بود که اقدامی بی نظیر است.

بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت به میزبانی بیمه سلامت خراسان رضوی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران کل ستادی و استانی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در مشهد در حال برگزاری است.

بیمه سلامت خراسان رضوی دارای چهار صندوق شامل صندوق روستاییان و عشایر، صندوق ایرانیان، صندوق کارمندان و صندوق سایر اقشار است.