رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود

مشهد-آسنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در همایش آبشار عاطفه‌ها گفت: ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود.

به گزارش آسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در مراسم بیست و چهارمین همایش هم اندیشی مدیران بنیاد آبشار عاطفه‌ها، ضمن تقدیر از خدمات این مجموعه به مردم، اظهار داشت:

“بنیاد آبشار عاطفه‌ها تبلور خالصانه ترین، کاملترین، کارشناسانەترین و هنرمندانه ترین نوع خدمت به مردم با صداقت و اخلاص است.”

وی با اشاره به وجود هزاران موسسه خیریه در کشور، خاطرنشان کرد: “این بنیاد در بین مجموعه‌های متعدد و مرتبط، نمادی از همراهی با دولت مردمی در زمینه‌های ازدواج، اشتغال و تولید به شمار می‌رود.”

صالحی با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی، گفت: “هر آنچه این ظرفیت‌ها، نگاه‌ها و توفیقات بخواهد می‌تواند ظرفیت‌ها را ده برابر کند و تا جایی که فقر و مشکل معیشت مردم دچار مشکل باشد این ظرفیت‌های مدیریتی باید در این مجموعه چند ده برابر باشد.”

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان سخنان خود، ابراز امیدواری کرد که بنیاد آبشار عاطفه‌ها با ارتقا و کارآمدی بیشتر، توان خود را در خدمت‌رسانی به مردم افزایش دهد.

20240426 170836 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 1627320 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 170833 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 215824 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 162129 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 173237 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 215608 1 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 162710 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود 20240426 202926 1 scaled ظرفیت خدمت‌رسانی باید ده برابر شود