نمایشگاه گروهی عکس ماه مبارک رمضان

قرآن کریم

مشهد-آسنا- نمایشگاه گروهی عکس ماه مبارک رمضان ، ماه تولد قرآن ، ماه انس با قرآن ، ماه بهار قرآن و ماه شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن برگزار شد.

به گزارش آسنا، نمایشگاه گروهی عکس ماه مبارک رمضان ، ماه تولد قرآن ، ماه انس با قرآن ، ماه بهار قرآن و ماه شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن فرا مى رسدماهى که در شب قدر آن ، قلب پیامبر اکرم(ص) همه قرآن را از امین وحى فرا گرفت و قرآن از لوح محفوظ بر قلب وسیع و نورانى بزرگ ترین پیامبران منعکس شد.

ماهى که همه ما با روزه گرفتن و عبادت و مناجات و دعا با زمینه سازى و آمادگى معنوى به استقبال دریافت قرآن مى رویم.و مى خواهیم در پرتو آثار پربرکت روزه خالص و عبادت ها و دعاهاى همراه آن ، رابطه خود را با قرآن نزدیک تر کنیم و تصمیم بگیریم که خط رابط ما با قرآن همواره استوارتر و محکم تر گردد.
قرآن ، روح ماه رمضان است که در کالبد آن دمیده شده و ارزش و عظمت آن را چند برابر کرده است . قرآن ، قلب ماه رمضان است که بدون این قلب و ضربان آن ، جوهره حقیقت در رگ هاى حیات معنوى روزه داران به جریان نمى افتد ، قرآن بهار دل ها و ماه رمضان ، بهار قرآن است.

چنان که امام باقر(ع) فرمود : لکل شىء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان . براى هر چیز بهارى است و بهار قرآن ماه رمضان است.
امیر مومنان حضرت امام علی علیه السالم در عظمت قرآن فرمود است : و تفقهوا فیه فانه ربیع القلوب در قرآن بیندیشید که بهار قلب هاست.
امام صادق علیه السالم فرموده اند : قلب شهر رمضان لیله القدر . شب قدر قلب ماه رمضان است.
از این رو باید گفت که بخش اعظم برکات ماه رمضان در رابطه با قرآن است و در این ماه باید بذر دستورهاى نورانى قرآن را در مزرعه دل ها بکاریم تا رشد و نمو کند و سرانجام میوه قرآن را در این ماه براى غذاى روح برگیریم و قوت قلب مان را در پرتو برکات قرآنى این ماه بیمه نماییم و چنین بهره بردارى جز از راه انس حقیقى با قرآن به دست نخواهد آمد.
به مناسبت ماه رمضان و ماه نزول قرآن ، خانه عکاسان آسنا اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس قرآن نموده است . هنرمندان شرکت کننده عبارتند از:
دکتر عمار رحمانی ، سید جلیل حسینی زهرایی ، سید علی سیدی ، سیده نسرین شاه محمدی ، سید مهدی امیری ، احمدرضا کریمی ، حسین کامشاد ، داود کهن ترابی ، رضا جاللی ، علی کریمی
رستگار ، مجید فکری ، رضا رادپور ، نرگس حسینی زهرایی ، علیرضا عطاریانی ، داود
یاراحمدی ، اکبر سفری مقدم ، رضا معتمدی ، مرضیه سلیمانی ، علی سردرودیان ، ونوشه شوارعی
، علیرضا حسین زاده ، هادی دهقان پور ، محسن اسالم زاده ، معصومه کریمی ، فهیمه حسینی
زهرایی ، محمد توکلی ، مهدی قربانی ، مهدی خوش نژاد ، زهرا عطاریانی برگزارشد.

برای نمایشگاه عکس کلیک کنید.