مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

مردم پای کار اقتصاد مقاومتی بیایند

مشهد-آسنا- مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: مردم پای کار اقتصاد مقاومتی بیایند، بیش از 2 درصد بیشتر به دست آوردهای خوبی برسیم که اگر این اتفاق بیافتد این نقش بیشتر و پر رنگ ‌تر هم خواهد شد.

به گزارش آسنا،محمدامین بابایی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان رضوی که در سالن تلاش کارگران برگزار شد، ضمن تبریک و خیر مقدم به تعاونگران، اظهار کرد: بخش تعاون در حوزه اقتصادی، می تواند نخ تسبیحی را بازی می کند که ۵ اصل محوری در اقتصاد مقاومتی را به نوعی نقش آفرینی کند.

وی با بیان، اینکه، دشمن سفره نان ما را هدف قرار داده و بخش تعاون می تواند به این مهم کمک کند، افزود: در سند تحول سالی ۲ در صد نقش آفرینی بیشتری کنند؛ مردم پای کار اقتصاد مقاومتی بیایند، بیش از ۲ درصد بیشتر به دست آوردهای خوبی برسیم که اگر این اتفاق بیافتد این نقش بیشتر و پر رنگ ‌تر هم خواهد شد.

بابایی گفت: ما در استان ۷ هزار و ۶۴۸ تعاونی فعال داریم و امیدواریم ۱۵ هزار که در سامانه ثبت شده اند هم بیایند روی کار و در «سند تحولی» که در بخش اقتصاد داریم این انگیزه ایجاد و به آنها کمک کند در این مسیر گام بردارند.

همچنین مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ده تعاونی برتر در هیجدهمین دوره جشنواره تعاونی برتر تقدیر شد.

دو تعاونی برتر کاندیدای ملی بودند، و یکی هم از تعاونی برتر سبز بود تقدیر شدند.

محمدامین بابایی اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، ترویج تعاونی فرهنگ تعاون هرسال برگزار می شود، این دوره هجدهم است که خدمت شما هستیم، ما ۷۶۴۸ تعاونی فعال در سطح استان داریم که ۷۴ تعاونی جدیدالتاسیس بوده اند.

وی گفت: تعاون در برنامه هفتم دیده شده که در چشم انداز سالی ۲ در صد سهم بخش دوم را ارتقا بدهند.