معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران

پرداختی های حوزه درمان، بین ۶ تا هفت درصد مربوط به خدمات سطح یک یعنی حوزه پیشگیری است

مشهد0آسنا- معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بین ۶ تا هفت درصد پرداختی های حوزه درمان، مربوط به خدمات سطح یک یعنی حوزه پیشگیری است.

به گزارش آسنا، دکتر حسین رنجبران روز پنجشنبه در دومین روز از بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران که به میزبانی اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، افزود: همچنین بین ۶ تا هفت درصد پرداختی های حوزه درمان، مربوط به خدمات سطح یک یعنی حوزه پیشگیری است.

وی ادامه داد: به جرات می توان گفت که اکنون سازمان بیمه سلامت ایران در پرداخت مطالبات پرسنل اعم از شاغلان، بازنشستگان و پیمانکاران به روز است و هیچ بدهی در این خصوص ندارد.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت به بلوغ رسیده و مورد اعتماد نظام جمهوری است، بطوریکه کارها و ماموریت های بزرگ به این سازمان سپرده می شود.

وی بیان کرد: این ماموریت ها با همت و فعالیت همکاران و پرسنل فعال در سازمان بیمه سلامت ایران در ۳۱ استان و ستاد مرکزی با جدیت در حال پیگیری و انجام است که این امر منجر به جلب رضایت مجموعه مدیریتی در حوزه کلان نظام شده است.

رنجبران افزود: سازمان بیمه سلامت ایران، سال گذشته در موضوع چرخه مدیریت بهره وری، موفق به کسب مقام برتر در سطح کشور شده است.

وی گفت: همچنین این سازمان در حوزه نظام برنامه ریزی، در بین ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی و سازمان ها و ستادهای تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب تندیس برتر نظام سلامت شده است.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه اکنون پرسنل و همکاران فعال این سازمان از ۳۱ استان در جشنواره شهید رجایی در حال تلاش هستند، گفت: پارسال این سازمان و ادارات کل توانست در بیشتر محورها از جمله محور آی.تی رتبه برتر استانی و کشوری را به خود اختصاص دهد.

بیستمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت کشور به میزبانی بیمه سلامت خراسان رضوی با حضور مدیر عامل، معاونان و مدیران کل ستادی و استانی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در مشهد در حال برگزاری است.

بیمه سلامت خراسان رضوی دارای چهار صندوق شامل صندوق روستاییان و عشایر، صندوق ایرانیان، صندوق کارمندان و صندوق سایر اقشار است.