سخنان جواد نجفی مدیر مرکز توانمند سازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان

مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید .

مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید . به گزارش آسان سفر نیوز در دیدار مدیر مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان رضوی با مدیر کل بنیاد شهید تاکید شد ، مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر تنها بازوی رسمی استان است که با ستادی منسجم در خدمت‌رسانی به ایثارگران […]

مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید .

به گزارش آسان سفر نیوز در دیدار مدیر مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان رضوی با مدیر کل بنیاد شهید تاکید شد ، مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر تنها بازوی رسمی استان است که با ستادی منسجم در خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا به عنوان بازوی کمکی بنیاد شهید فعالیت دارد .

در این دیدار که با حضور جمعی از معاونین ، مدیران و مشاورین مرکز توانمندسازی با مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی برگزار شد دکتر جواد نجفی گفت : آزادگان ، جانبازان و خانواده معزز شهدا خط مقدم برنامه هایی پیش رو مرکز بوده و ستاد مرکزی استان تلاش دارد تا با ایجاد کار آفرینی برای حل مشکلات معیشتی و پیگیری های مشکلات اداری جامعه معزز ایثارگر بتواند از دغدغه های این عزیزان بکاهد .

IMG 20211230 WA0001 مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید .

نجفی افزود : اشاعه راه شهدا و فرهنگ سازی انقلابی گری و ایثار از دیگر دستور کارهای مهم مرکز بوده و به تمامی دستگاه های کشور از طریق مشاورین ایثارگران وزارت خانه ها ابلاغ شده که رسیدگی به امور مطالباتی این جامعه را در اولویت قرار دهند .

IMG 20211230 WA0007 مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید .

جواد نجفی افزود : خط قرمز ما تکریم خانواده های محترم شهدا و ایثارگران است و اگر کوچیکترین کمکاری در این راه صورت پذیرد با توجه به دستورات و تاکید مقام معظم رهبری به جد مطالبه گر مقصورین خواهیم بود .

IMG 20211230 WA0008 مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر بازوی کمکی بنیاد شهید .

در این دیدار حجت‌الاسلام معصومی مدیر کل محترم بنیاد شهید استان خراسان رضوی از جدیت و سازمان منسجم مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان تقدیر به عمل آورده و حمایت همه جانبه بنیاد شهید استان خراسان رضوی را از حامیان جامعه فقید شهدا و ایثارگر اعلام نمودند .