مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد

تجلیل از تلاش آتش نشانان مشهدی در مراسم شکرانه خدمت ارائه خدمات به زائران

مشهد-آسنا- مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد با اشاره به برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمت به زائران، از تجلیل این قرارگاه از تلاش آتش نشانان مشهدی خبر داد.

به گزارش آسنا، مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد با اشاره به برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمت به زائران، از تجلیل این قرارگاه از تلاش آتش نشانان مشهدی خبر داد.

آتش یار وحید باخدا بیان کرد: عصر امروز مراسم “شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران” با حضور دستگاه‌های خدمت رسان عضو این قرارگاه که نوروز امسال در میزبانی شایسته از زائران حضرت رضا(ع) نقش  ایفا کردند، در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: آقای عباس کیانی همکار آتش‌نشان ما در ایستگاه ۹ آتش‌نشانی به نمایندگی از همکاران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و خدمات بیمه شهرداری مشهد که در استقبال از بهار ۱۴۰۳ فعالیت نمودند در این مراسم مورد تقدیر  قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سر آتش نشان کیانی ۷ سال سابقه همکاری با سازمان آتش نشانی دارد، خاطرنشان کرد: در این مراسم که توسط استانداری خراسان رضوی برگزار شد، مدیرعامل، معاون عملیات و جمعی از مدیران آتش نشانی حضور داشتند.