معاون استاندار و فرماندار مشهد

خیرین مدرسه ساز به شکل گسترده ای پای کار آمده اند

مشهد-آسنا- در ادامه طرح سه شنبه های افتتاح ( هرسه شنبه افتتاح یک مدرسه صبح امروز دبستان دو کلاسه مشارکتی در روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش آسنا، فرماندار مشهد در افتتاحیه دبستان دو کلاسه مشارکتی روستای شاهین قلعه گفت: به دانش آموزان و آینده سازان جامعه تبریک می گویم که امروز در این روستای شاهین قلعه در مدرسه ای که به همت بزرگ مردانی در یک فضای خوب و مناسب ساخته شده برای تحصیل آمده اند چون تلاشهای ارزشمندی برای ساخت این آموزشگاه انجام شده است و به واقع در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم برخوردار، خیرین به شکل گسترده ای پای کار آمده اند.

محسن داوری افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه کم باشد اما این مساله دارای اهمیت نیست چرا که مهم خیر و برکت کمک های خیرین و حمایتهای مردمی روستا از مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است  چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت، حمایت و نگه داری از آن توجه بیشتری دارند.

لازم به ذکر است در این مراسم دبستان ۲ کلاسه مشارکتی زنده یاد احمد یزدی با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال در روستای شاهین قلعه تبادکان به بهره برداری رسید.