سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به خراسان رضوی

سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به خراسان رضوی محمد خزاعی در سفر استانی به خراسان رضوی، از پروژه‌های سینمایی این استان بازدید و علاوه بر نشست با سینماگران دیدارهایی نیز با مدیران فرهنگی استان داشت. به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ،محمد خزاعی […]

سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به خراسان رضوی

محمد خزاعی در سفر استانی به خراسان رضوی، از پروژه‌های سینمایی این استان بازدید و علاوه بر نشست با سینماگران دیدارهایی نیز با مدیران فرهنگی استان داشت.

به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ،محمد خزاعی معاون‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به همراه هیاتی در نوزدهمین سفر استانی به خراسان رضوی به منظور بررسی مسایل و مشکلات سینماگران و حمایت از فعالیت ها و برنامه های سینمایی به خراسان رضوی سفر کرد.

این برنامه در راستای کلان برنامه وزارت ارشاد و برنامه جامع سازمان سینمایی با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و عمومی‌سازی دسترسی فرهنگی، و توسعه زیرساخت های سینمایی صورت گرفته است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر از چندین پروژه سینمایی و سینماهای در دست تکمیل و بازسازی و احداث از جمله پروژه های سینمایی پردیس مهر کوهسنگی و پردیس سینمایی ملل در شهر مشهد بازدید کرد.

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه این بازدیدها با بیان اینکه برای دستیابی به تحلیل دقیقی از نیازها و چالش‌ها، ناگزیر به حضور میدانی در شهرستان‌ها و استان‌ها هستیم حضور در شهرستان‌ها را لازمه برنامه‌های تحولی سینمای استان‌ها خواند.

یادآور می‌شود در این سفر مشکلات زیر ساختی سایر شهرستان‌های استان از جمله سبزوار، کاشمر، نیشابور، گناباد، گلبهار، چناران، بردسکن، و غیره مورد بررسی، و از تربت حیدریه بازدید شد.

همچنین دیدار با استاندار ، نشست با مدیران مراکز سینمایی و سینماگران استان، نشست با مدیر عامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و نشست با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان رضوی بود.
در این سفر محمدرضا سوقندی مدیرکل حقوقی و‌ مجلس و استان های سینمایی، علیرضا اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست، هاشم میرزاخانی مدیرعامل سینماشهر و مهدی آذرپندار مدیر سینمای جوان، رئیس سازمان سینمایی را همراهی کردند.