تجلیل از حافظان کلام نور

تجلیل از حافظان کلام نور در آستانه عید مبعث رسول اکرم (ص)، به منظور ارج نهادن به حافظان و فعالان قرآنی و دیدار اساتید و پیشکسوتان در عرصه‌های قرآنی از طلاب حافظ حوزه علمیه خراسان، تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ […]

تجلیل از حافظان کلام نور

در آستانه عید مبعث رسول اکرم (ص)، به منظور ارج نهادن به حافظان و فعالان قرآنی و دیدار اساتید و پیشکسوتان در عرصه‌های قرآنی از طلاب حافظ حوزه علمیه خراسان، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ روز پنج شنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام پسندیده از مدیریت اخلاق و تهذیب حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب مسول ارتباط با مراکز دینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به منظور ارج نهادن به حافظان و فعالان قرآنی از طلاب حافظ حوزه علمیه خراسان تقدیر به عمل آمد.

همچنین با توجه به لزوم بزرگداشت اساتید و پیشکسوتان در عرصه‌های قرآنی، طی دیداری از زحمات حجت الاسلام و المسلمین هاشمی جواهری از اساتید پیشکسوت قرآنی و حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید امیر رضا هاشمی جواهری از اساتید دانشگاه و چهره های شاخص قرآنی حوزه علمیه خراسان هستند که در رزومه موفقیت خود علاوه بر  فعالیت در حرم رضوی ،احیاء محافل هفتگی حافظان قرآن را در مجالس خانگی و مراکز قرآنی دارند.