برگزاری نشست تخصصی فناوری های اجتماعی تحقق جهاد تبیین

نشست تخصصی فناوری های اجتماعی تحقق جهاد تبیین، با حضور ۲۵۰ نفر از فعالان عرصه نوجوان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ در این رویداد که با هدف بازخوانی تجربه اقدامات میدان و گفتگو پیرامون راهبردهای عملیاتی […]

نشست تخصصی فناوری های اجتماعی تحقق جهاد تبیین، با حضور ۲۵۰ نفر از فعالان عرصه نوجوان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسنا به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛ در این رویداد که با هدف بازخوانی تجربه اقدامات میدان و گفتگو پیرامون راهبردهای عملیاتی طراحی شده بود اساتید نشست در دو بخش ارائه ها و کارگاه ها به انتقال مباحث راهبردی عملیاتی با مخاطبان پرداختند.

 در نوبت ارائه کارگاه ها، محمد هانی ایرانمنش به ارائه بحث فناوری روایت پرداخت و محمد جعفر دوستدار تجربه برگزاری لیگ دانش آموزی جت را ارائه کرد و در ادامه مهدی قلندری تجربه رویدادهای جنگ روایت را مطرح نمود و همچنین اسماعیل زاده تجربه رویداد رسانه ای نوآوین را بازخوانی کرد.

در بخش دوم رویداد که شامل کارگاههای تخصصی بود محمد رسول علی بابایی با موضوع نقش جنگ روایت ها در جنگ ترکیبی، سعید رستگار با موضوع سواد رسانه و جهاد تبیین، محمد جعفر دوستدار با موضوع کنشگری نوجوان در میدان جهاد تبیین، مهدی قلندری با موضوع فناوری جریان فراگیر روایت، محمد هانی ایرانمنش با موضوع نوجوان پیشرفت، ابوالفضل باقری با موضوع تجربه دوکوهه پیشرفت به گفتگو و ارائه بحث با مخاطبان رویداد پرداختند.

شایان ذکر است این رویداد با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مرکز نوجوانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی هنری فرهنگ آفرین پیشرفت از ساعت ۷ صبح الی ۱۵ عصر در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار شد.