دیواکولا با چمدان پر، از بندر برگشت

دیواکولا با چمدان پر، از بندر برگشت نمایش “دیواکولا” از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی که در هرمزگان برگزار شد، دست پر برگشت. سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، ۹ اسفندماه، با ۱۰نمایش از ۵ استان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان داد. چمدان بازگشت نمایش […]

دیواکولا با چمدان پر، از بندر برگشت

نمایش “دیواکولا” از سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی که در هرمزگان برگزار شد، دست پر برگشت.

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، ۹ اسفندماه، با ۱۰نمایش از ۵ استان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان داد.

چمدان بازگشت نمایش «دیواکولا» به کارگردانی محمد جهانپا از تولیدات مرکز تخصصی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، با چندین جایزه و تقدیر پر شد.

شش جایزه در بخش های کارگردانی، موسیقی، طراحی و دوخت لباس، گریم، نمایشنامه‌نویسی و بهترین بازیگر مرد این جشنواره و معرفی به‌عنوان برگزیده بخش صحنه‌ای به بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ره آورد دیواکولا برای گنجینه تئاتر مشهد بود.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش نمایش برگزیده و رتبه دوم کارگردانی،  به «محمد جهان‌پا»،   و در بخش طراحی صحنه به «مهدی شریفی» به‌عنوان برگزیده اهدا شد.

در بخش موسیقی از محمدعلی رفیعی تقدیر به عمل آمد.

در بخش طراحی و دوخت لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح لباس نمایش «دیواکولا»  زینب رشتی اهدا شد.

هیئت‌داوران با اهدای لوح و هدیه نقدی از آناهیتا موسوی از به خاطر گریم نمایش دیواکولا  تقدیر به عمل آورد.

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش «دیواکوولا» فرشاد قاسمی اهدا شد. همچنین از محمدتقی نژاد تقدیر به عمل آمد.

هیئت‌داوران تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و مبلغ نقدی به نویسنده نمایش «دیواکولا» عماد نصرآبادی اهدا کرد.

هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی که از ششم تا نهم اسفند در بندرعباس برگزار شد شامل «سید حسین فدایی‌حسین»، «مجید قناد» و «علی رضایی» بودند.

جانپا در نمایش دیواکولا کوشیده است با زبانی نو، کودکان و نوجوانان را با کتاب و کتابخوانی آشتی دهد.