ما از فرهنگ دینی و انقلابی مان فاصله گرفته ایم

ما از فرهنگ دینی و انقلابی مان فاصله گرفته ایم به گزارش پایگاه خبری آسنا در دیدار دکتر شمقدری مشاور استاندار در امور ایثارگران با مدیر عامل مرکز توانمند سازی مدیران و نمایندگان ایثارگر خراسان دکتر جواد نجفی و معاونین این مرکز طی سخنانی اظهار کرد : ۱۵ سال پیش ، پروفسور مولانا که حدود […]

ما از فرهنگ دینی و انقلابی مان فاصله گرفته ایم

به گزارش پایگاه خبری آسنا در دیدار دکتر شمقدری مشاور استاندار در امور ایثارگران با مدیر عامل مرکز توانمند سازی مدیران و نمایندگان ایثارگر خراسان دکتر جواد نجفی و معاونین این مرکز طی سخنانی اظهار کرد : ۱۵ سال پیش ، پروفسور مولانا که حدود ۴۰ سال در دانشگاه های آمریکا صاحب کرسی بودند، می گفت: یک موسسه علمی-پژوهشی در آمریکا تاسیس شده است که روی وصیتنامه ی شهدای ایران کار می کند و به دنبال رمز و راز پیروزی در این جنگ نابرابر هستند که چگونه میشود یک ارتش مقتدر منطقه با کشوری که تازه انقلابش پیروز شده و هنوز جشن دو سالگیش را نگرفته ، تا آخرین لحظه در میدان جنگ با اقتدار ایستاد و از پا درنیامد؟! خب این افتخار و عظمت را شهدا و ایثارگران ما آفریدند و این وظیفه ی خطیر را به ما واگذار نمودند تا این فرهنگ را ترویج دهیم .

photo2037014255 ما از فرهنگ دینی و انقلابی مان فاصله گرفته ایم

وی در ادامه گفت :شهدا نماد ایثار و فداکاری بودند ، بی ادعا بودند ، برای رضای خداوند و اعتقاداتشان جهاد کردند ، ساده زیست بودند و دنبال تجملات دنیا نبودند و صندلی هایی که مدیران ما بر روی آنها نشسته اند متعلق به شهدا است ، حواسمان باشد کجا نشسته ایم. اگر آنها بودند فضیلت ، برتری و شایستگی آنها در این جایگاه ها بیشتر از ما بود . اکنون رسالت بزرگی برعهده ماست که باید در چنین مجموعه عظیمی(مرکز توانمندسازی ایثارگران) کار کنیم و به شیوه درست آن را حمایت و پشتیبانی نماییم ، باید نقشه راه داشته باشیم و باتوجه به اولویت ها برنامه ی زمانبندی داشته باشیم و براساس نقشه و راهبرد حرکت کنیم .

دکترشمقدری در ادامه افزود : این جمع (اعضای مرکز توانمندسازی ایثارگران) باید مسائل و مشکلات استان را شناسایی و مطالبه گری نمایند ، همه ی ما باید بر قوانین و مقررات اشراف داشته باشیم و طبق قانون رفتار کنیم و دربحث انتقاد ، منصف و مشفق باشیم . این دولت مردمی که دائم مورد تهاجم دشمنان است ثمره خون شهیدان است ، این درخت تناور دستاورد حداقل ۱۷هزار شهید ترور است . بنابراین آسان به دست نیامده است . حال که وارد گام دوم انقلاب شده ایم باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم و به توانمندسازی فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران در همه ی جوانب زندگی بپردازیم تا کار را به نتیجه برسانیم .

وی در ادامه گفت : متاسفانه ما از فرهنگ دینی و انقلابی مان فاصله گرفته ایم ، مسئولین باید در دسترس باشند ، باید پاسخگو باشند . همه ی ما روی اصول باهم مشترک هستیم بنابراین باید این جلسات و گفت و گو ها در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مبتنی  بر اولویت ها و راهبردهایی که مقام معظم رهبری می فرمایند ، قرار بگیرد تابتوانیم وظیفه خودمان را در برابر کشور ، شهدا ، رهبر و مردم به شایستگی انجام دهیم.

درپایان این جلسه احکام مسئولین شهرستان های جوین ،جغتای ،خوشاب ،ششتمد و داورزن توسط دکترشمقدری اعطا گردید .