هر دانش آموز یک هنر

هر دانش آموز یک هنر در نشست مدیرکل آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارشناسان آموزش های استان خراسان رضوی مطرح شد: هر دانش آموز یک هنر… محمد حسین اسماعیلی مدیر کل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری […]

هر دانش آموز یک هنر

در نشست مدیرکل آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارشناسان آموزش های استان خراسان رضوی مطرح شد: هر دانش آموز یک هنر…

محمد حسین اسماعیلی مدیر کل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره عظیمی با عنوان المپیک هنر در سال آینده هستیم گفت: این جشنواره با شعار هر دانش آموز یک هنر درسطح هنرستانهای هنرهای زیبای کشور برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن اعلام آگاهی از مشکلات مطرح شده گفت: در طرح جامع آموزش های فنی حرفه ای کشور که در وزارتخانه در حال تدوین است به تمامی این موارد پرداخته شده تا ضمن تسهیل گری در صدور مجوزها میزان و نحوه نظارت و ارزیابی آموزش های فرهنگی هنری با رویه های مشخص انجام پذیرد.

مدیرکل برنامه ریزی وآموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به حضور ۲۰۰ شهرستان از کل کشور در مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر آمادگی خود را برای اضافه کردن دو شهرستان محروم دیگر از استان خراسان رضوی به این طرح اعلام کرد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه هنرستان های هنرهای زیبا مهمترین مراکز رسمی آموزش هنر در کشور هستند اعلام کرد:  برنامه هایی از جمله توسعه چارت سازمانی هنرستان ها و فعالیت حداقل ۲ هنرستان در هر مرکز استان در دست اجرا و  پیگیری است . وی همچنین از راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبای نیشابور در آینده نزدیک خبر داد.

این نشست صبح روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیر کل برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه ،جواد روشندل رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، کارشناسان آموزش های هنری شهرستان ها برگزار شد.