آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی

آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی پایگاه خبری آسنا به نقل از معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز بکار کرد . به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دهمین […]

آغاز به کار دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی

پایگاه خبری آسنا به نقل از معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز بکار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی از شب گذشته ۸ آذر ماه ۱۴۰۱در محل نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

جلیل سروری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای حوزه های مختلف صنعت چاپ استان، معرفی شرکتهای برتر و بررسی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری، ترغیب و تشویق تولیدکنندگان و صادرکنندگان در زمینه مسایل تولید، صادرات و بازاریابی برگزار می‌شود.

سروری اظهار کرد: در خراسان رضوی بیش از ۴۰۰ واحد چاپی وجود دارد که از این نظر در رده سوم صنعت چاپ و صنایع وابسته در کشور است و سالانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان فرآورده‌های چاپی به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، کشورهای آسیای میانه، عراق و… صادرات دارند .

وی  افزود: در این نمایشگاه ۷۲ واحد چاپ و بسته‌بندی شامل ۵۴ مشارکت کننده در بخش چاپ و بسته بندی از سراسر کشور و ۱۸ واحد چاپ و بسته بندی از خراسان رضوی حضور دارند.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سلیمان پور, مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ، حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رجبی مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ، مغانی رییس اتحادیه صنعت چاپ و بسته بندی خراسان رضوی و سجادی عطار مدیرکل استاندارد و جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران شرکت ها حضور داشتند.

شایان ذکر است طبق اعلام مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد، هیئت های تجاری از کشورهای افغانستان ،اقلیم کردستان عراق و پاکستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد و علاقمندان می توانند تا ۱۱ آذرماه از ساعت ۱۶الی ۲۱ ازغرفه های مختلف آن بازدید نمایند.