«نوه» مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن را بر گردن عکاس مشهدی آویخت

«نوه» مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن را بر گردن عکاس مشهدی آویخت مهدی زابل عباسی با عکس«نوه» مدال طلای هشتاد و سومین جشنواره عکس آساهی شیمبون ژاپن را از آن خود کرد. مهدی زابل عباسی عکاس نام‌آشنای مشهدی و عوض ممتاز فدراسیون بین‌المللی فیاپ، برای دومین بار مدال طلای جشنواره عکس آساهی شیمبون ژاپن را […]

«نوه» مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن را بر گردن عکاس مشهدی آویخت

مهدی زابل عباسی با عکس«نوه» مدال طلای هشتاد و سومین جشنواره عکس آساهی شیمبون ژاپن را از آن خود کرد.

مهدی زابل عباسی عکاس نام‌آشنای مشهدی و عوض ممتاز فدراسیون بین‌المللی فیاپ، برای دومین بار مدال طلای جشنواره عکس آساهی شیمبون ژاپن را دریافت کرد.

جشنواره آساهی شیمبون به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های عکس جهان، هر سال توسط انجمن عکاسی ژاپن، موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون وشرکت کانن برگزار می‌شود. روزنامه آساهی شیمبون، دومین روزنامه پرتیراژ جهان است که در ابتدای هرسال میلادی،برپایی جشنواره‌ای یک ماهه را با محوریت عکس‌های بر‌تر ارسال شده  برعهده دارد.

هرسال بیش از ۱۰ هزار عکس از سراسر جهان به این مسابقه ارسال می‌شود که از این میان ۵۰ عکس در بخش بین الملل این مسابقه نمایش داده می‌شوند.

زابل عباسی در هشتاد و سومین دوره از این جشنواره با قطعه عکس «نوه» توانست دومین مدال طلای این جشنواره را به ارمغان بیاورد.